Monday, July 27, 2009

Workstation aku



Inilah rupenye workstation aku kt site..hahaha, macam kem taliban jer kan, jangan main2 material yg digunakan utk bumbung tu diperbuat dari geotextile, mula2 aku ingat nak buat mcm tension structure yang distudy mase part3 dulu,tp memandangkan bende ni sementara jer aku pun suruh budak2 buat lebih kurang je sudah, janji bleh buat tempat berteduh...

so kat sinilah kebanyakan mase keje aku dihabiskan tambah2 bila dh tengahari, x tahan panasnye...setiap hari aku akan letak dumping level aku dekat2 situ, so bila dh shoot, aku pun akan buat calculation kt bawah ni lah..pastu kalau budak2 xde keje dorg pun akan lepak kt sini, pastu bersembang lah mcm2 topik...paling best bila dorg dah letak geotextile buat tempat duduk pulak, entah macam mana tadi aku bleh lena bawah tu, baring2 dengar lagu last2 lena...maklumlah mase tu pukul 2 lebih, perut full baru lepas lunch, penat drive dr ipoh lg...mmg best tidor..

tapi esok mungkin nak kene pindah dah akunye workstation nie, sebab dah jauh dari tempat excavation, klau shoot pun dh susah nk nmpak, ade budak2 yg bleh terime arahan best, ckap jer nk pindah ke depan lg, dorg pun setuju nk buat esok...hahaha..'adakah ini satu bentuk salah guna kuasa'...aku rase x, dorg pun bleh gune jgk....

kisah box culvert aku yg lepas tu dapat disiapkan 2 hari kemudian...

selain kerje di site, keje kat ofis pun kene buat gak, bese malam lah time nye aku buat keje di ofis. Tapi sekarang dah ade geng main badminton, 2 malam aku x lepak kt ofis dah la...layan badminton pulak, main dgn otai2 mmg best sampai aku terbeli raket baru, semata2 nak smash power punye pasal...hahaha

sampai sini dulu...selamat

No comments: