Monday, August 10, 2009

Kehidupan Ku Kini...



Jam di pc aku dh 12.52 pagi,mata dh mengantuk, aku x balik lg dari office nie,baru je menghabiskan paperwork utk projek...itu pun x semua aku siapkan...penat nye keje mcm nie...8pagi 5ptg tentu dah kat site, belum tambah OT lagi...malam masuk office pulak buat paperwork...memang xde rehat yang panjang untuk aku, kecuali hari Ahad...Kadang2 bila tengahari memang aku x mampu nk menahan mata yg berat,jd aku dh adaptasi diri aku ni untuk tidur dimana2 saja walaupun 30 minit jer...

Masuk 2 bulan dah aku kerja kat sini...ada jgk berita baik nye, aku dh confirm dgn company aku keje nie...Alhamdulillah, imbuhan pun bertambah..so bleh la bayar hutang PTPTN, (tgh kaji mcm mane nk membayar dgn kadar paling minimum) yg lebih tu bleh la simpan untuk kegunaan lain, sbg contoh kereta...(yg lain2 tu abaikan dulu)..

Progress kerja pun dah ok skrg, stkat hr isnin kerja2 'removing of unsuitable material and sand backfilling' dah siap sejauh 680 meter...average satu hari bleh pegi sampai 30meter kalau semua ok...Skrg bos aku dh jarang ada kt site Bkt Merah sebab site Alor Pongsu dah mula jalan...Baru 2-3 hari jaga site mcm2 jadi, baru aku tau susahnye nk jaga site...


sambung next timelah...sebelum aku tidor kt ofis, baik aku balik..selamat.....

1 comment:

azri othman said...

bro! semangat2 bro! nanti takpe jadi terer n rancak! hehhe