Tuesday, July 7, 2009

Agak bz minggu nie

Minggu ni adalah yang paling bz rasenye sejak keje sini..hahaha,nampak sgt xde keje sebelum nie...pagi isnin bertolak dr ipoh pkul 7 sampai sana pkul 8 terus smbung keje, menguap sepanjang jalan (bukan aku drive)...petang tu pukul 5 tembak balik ipoh pulak tanpa sempat mandi pun, kete aku dh siap direpair...pg ambik ptg tu jgk...so pg td (pkul6.45) dengan kete aku tu tembak balik bukit merah, tekan pedal rapat lantai...sejam jgk..

sampai site, keje aku masuk hutan lagi..dh keje pun kene jungle tracking..nilah keje yg aku paling malas sekali nk buat...mencari peg bkannye mudah...bwk 2 org assistant, tp sayang x mencapai objektif, x jmpe peg yg dicari, takut kami pulak yg di 'search and rescue', aku tamatkan pencarian peg tersebut...

lepas lunch sibuk di office pulak...esok ada site meeting, banyak la keje nk buat, update itu ini..yang paling xbest aku kene present esok...nervous nye aku, dh la bru je keje sini, yg dtg esok bos2 JKR..doakan aku esok...

sampai sini dulu..aku nk study slide presentation..

selamat....