Monday, July 13, 2009

Hari terakhir sebatang pokok .






Hari terakhir sebatang pokok...ala2 pencinta alam pulak post kali ni..hah...sebenarnye pokok nie bukan sengaja nk ditumbangkan tapi terpaksa ditumbangkan bagi memberi laluan kepada kemajuan...x sampai 10 minit tumbanglah sebatang pokok yang mengambil mase beberape tahun nk mencapai ketinggian macam tu..

aku x tau nk tulis ape sebenarnye..bosan2 sambil dengar lagu rase nk update blog, cari2 gambar jumpa gambar pokok tu..aku ambik la buat intro...

perjalanan hidup ku setakat ini rasenye kat stage climbing up (ingat graf Dr R bg pasal ekonomi), boleh dikatakan stabil, happy walaupun kekal dgn status single..huhuhu...

alhamdulillah banyak perkara baik berlaku sejak akhir2 ini

1. aku dapat kerja kat perak walaupun x dekat dgn rumah...
2.gaji aku pun lebih dari company lama
3.dapat gune kete company, walaupun oldskool, minyak pakai card ngan tol bleh claim full amount, balik kg free...
4.presentation aku mase meeting itu hari berjalan lancar, next time pun aku lg...hah
5.kawan baru pun bertambah...


diharapkan perkara yang baik akan berkekalan...semoga tabah menghadapi kehidupan ini...zzz

2 comments:

azri othman said...

wah.. sudah menjadi otai dalam projek membuat jalan kah? hehehe ok bro! selamat2.. semoga suksess! yeaaa..

azizul said...

masih diperingkat pembelajaran...kate otai2 dalam bidang construction nie kita jgn berhenti belajar...