Wednesday, June 3, 2009

kerja baru semangat baru


Gambar Hiasan-Anak Saudaraku Imaanul Husna

seperti yang dh distory pada post lepas, aku dah berenti keje dgn company kt penang tu...sekarang aku dah dapat keje lain kat bukit merah, perak...so semalam aku pun menghantar barang2 ke rumah yang baru kt area alor pongsu..seriously aku x familiar area ni walaupun aku orang perak...so aku redah je semalam dibantu co pilot yang mahir sampai area taiping je...dari penang aku keluar dr highway kt exit bukit merah pastu aku lalu area tasik yang glamour dgn lake townnye...akhirnye jumpalah project company baru aku...project jalanraya...jalan baru shortcut dengarnye sepanjang 7km dalam hutan...pergh...project nie baru bermula 2 bulan so baru lagi dan aku harap aku bleh timba banyak pengalaman dari project ni....

dari site aku dibawa kerumah sewa dan seterusnye ke site ofis...x sempat nk sembang banyak pasal kerja lagi sebab aku nk balik cepat...dari ape yang aku nampak kerja aku kt sini hampir sama dengan kerja lama aku kt penang, aku akan jaga perkara2 yang melibatkan ISO dalam project ni...di site ofis disediakan sebuah pc untuk aku, kalau x silap ade internet connection..itu yang paling penting...hahaha...

hari khamis(4/6/09) insyaallah aku akan mula masuk kerja dgn company nie...bermulalah satu lg fasa baru dalam hidup aku...aku masuk kampung orang lagi...teringat lirik lagu kumpulan spring, ...Luas Pandangan Jauh Perjalanan, Bertambah Pengetahuan Pengalaman, Namun Bahagianya Belum Ku Temui, Kiranya Yang Ku Cari Ada Disini...

sampai sini dulu...doakan kejayaan ku..
salam


No comments: