Tuesday, June 30, 2009

Bila Dah Sampai Seru...


Semacam mana tajuk posting, aku yakin semua akan faham ape maksudnye..maka pada 27 Jun 2009 maka berlangsunglah satu majlis perkahwinan anak saudara aku yang kedua Maryam dengan pilihan hatinye A'tiq di Subang...Sebagai bapa saudara, aku pun turut hadir ke majlis ni, adelah sikit sumbangan tenaga aku untuk menjayakan majlis ni...x banyak yang aku nk tulis sebenarnye, so enjoy the pic yg aku snapkan gune Nikon Coolpix hakmilik company...Untuk kedua pengantin Selamat Pengantin Baru, Semoga Kekal Ke Akhir Hayat...Sorry le xde hadiah dr bapa sedara mu nie..faham2 jelah ekonomi meleset...






7 comments:

azri othman said...

takpe.. the main concern is the most important thing! hahahha.. ko bila lagi dow?>

azizul said...

aku dh x sanggup nk jwab soalan itu lg...hahaha...x smpai seru lagi dow...tgh menikmati kehidupan single ku lg...

azri othman said...

hahaha..takpe dow! kehidupan bujang penuh dengan bungabunga..wakakka.. tapi keadaan ekonomi sekarang bunga tak berapa best lah.. aku tengah struggle tahap dewa nieh.. income semakin menurun tahap dewa19..hahha.. PTDnye assessment aku dah tolak mentah2.. oleh kerana kerajaan takde duit nak bagi accommodation selama 3 hari berkursus! hahaha.. kalu confirm dapat n itu cuma syarat je..boleh gak aku korbankan hampir RM500+ untuk ke sane.. arrr.. so ape pendapat ko! hahaha

azizul said...

ekonomi ko pun meleset dow???kedai cmner, dh operasi ker blum...skrg keluar belanja sendiri pulak,aku pun x reti nk ckap...pasal x confirm dpt lg,kire bercuti je lah..fikirkan dgn tenang...yie aku dpt try snap dgn D90..sesedap popcorn caramel....

azri othman said...

hoh! hhahah 4get bout work jap! hhehe letih ah pk cane nak dapatkan duit niee.. hemm.. D90? careee tuh.. aku tak tahu bile lah leh upgrade.. aku rasa aku nak stay ngan D80 sampai lunyaii.. biar titop guna..hahahha.. ko ape lagi.. amik hallu.. D90 tu sistem terbaru..heheh jauh ketinggalan D80 dr segi teknologi...heheh

azizul said...

D90..harganye boleh membunuh aku..hahaha...simpan duit dulu lah...aku nk bwk g mane pun, site je hr2 tempat aku...kenape ko lame x posting?

azri othman said...

takpe.. better banyak duit..drpd banyak gadjet yang jarang guna.hehhe.. aku skrg jarang sket mengadap komp.. duk pening ngan kedai aku tu.. sebab rasenye nak jual kedai tu.. nak bukak kat lain.. susah ah birokrasi agensi kerajaan negeri kelantan ni.. banyak rugi masa, tenaga dan wang.. huhu