Tuesday, June 16, 2009

gambar-gambar jer

1. Nie gambar excavator baru company aku, sumitomo SH350, koyak plastik punye, dah lama ade kat site, tapi x penah aku tgk beraksi lg...so td buat pertama kalinye excavator nie beraksi, best jest tgk,ah ping(operator) bangga je dpt bwk... cermin tinted, aircond pastu ade radio lg...aku pun teringin nak bawak excavator baru macam nie, rase macam control robot transformers jer...

2.Gambar diambil mase aku nak pegi kerja,selalu aku x heran pun matahari naik,cuma pagi tu cantik pulak pemandangan di tepi sawah,jadi tanpa melengahkan mase aku snap satu gmbar pagi tu dan inilah hasilnye...

3. Gambar nie pulak diambil dengan x dirancang, tetibe pagi tu ade polis lalu dengan pasang siren, x lame lepas tu nmpak la sekumpulan pelumba2 basikal entah dari mane nak kemana tetiba lalu kt site aku, ape lagi kamera dalam poket dicapai,snap 2-3x je sempat sebab dorg ni laju...
4.Gambar diambil mase aku baru2 sampai bukit merah, nak ambik gambar project double track tapi dari jauh jelah dapat, dorang tengah buat jambatan untuk cross tasik nie.. beam bridge dorg gune kat sini, sebelum nie dorg tambak tasik ni sepanjang laluan keretapi.menarik klau lepak sini memancing..tapi tu lah, aku x minat..


5.Hari yang same gambar kt atas diambil, gambar nie diambil kt spot lain, kat sini ade gate air tasik tu, skrg musim panas so air yang dorg lepas pun slow jelah, org2 sini cakap klau musim hujan air yang dilepaskan memang laju, siap ade kampung yang akan banjir..so tunggulah hujung tahun nie, dgrnye kawasan rumah sewa aku pun banjir jgk...jemm

gerak dulu...

No comments: