Friday, June 12, 2009

update





life update...dah dekat seminggu aku bekerja kat sini...permulaan yang agak bosan, xde kawan disini...tiap2 malam masuk site office main internet..hari2 main internet bosan jgk...so aku decide nak balik kg ahad nie,relax2 di kg untuk dapatkan feel yang baru...keje kat sini senang je,stakat nie hari2 pegi site, jaga level excavation,pusing2 lebih kurang, pastu cukup time balik...xde punch card lak tu..yang x bestnye panas terik, projek jalanraya,xde tempat nk berteduh sgt...

akibat dari kepanasan itu, maka kulit aku pun dh hitam di muka dan tangan...sedih2....kerje kat sini byk benefit yg company bagi, berbeza betul dgn company lama...yang paling best dpt kete company pulak...siap bleh bawak balik kg...buat mase ni blum dpt lg...tp kete ape x yah tanyelah..dah tentu bkan nissan x trail...

bila aku kerja dalam projek ni, byk benda aku x tau,jd kalau x tau kenalah belajar..tanyelah pada yang lebih berpengalaman...

sampai sini dulu...ade gmbar menarik aku letak lg...skrg kamera company aku pegang..hahaha

2 comments:

azri othman said...

menarik2.. aku sangat suka dengan jalan.. wah.. jika kedai aku sudah ok beroperasi..aku akan menceburi bidang pembinaan jalan.. semoga jaya koko.. hehhe

azizul said...

aku x berape suka dgn jalan,tapi kalau jalan2 aku suka...pembinaan jalan..ok sgt la tu..kot ade keje kosong info...