Thursday, April 9, 2009

8 april 2009

8 april 2009, tarikh yg penting dlm hidup aku,pada tarikh ini genaplah umur aku 24 tahun..bersyukur pada maha pencipta kerana memberikan kehidupan yg sempurna kepada aku.. bertambahnya usia maka pemikiran pun sepatutnya makin matang..haha.x tau lah, aku cuba..

kali ni birthday kena time hari keje,so aku pg keje mcm biasa tanpa seorang pun tahu hr tu birthday aku..sengaja x bagitau..x kisah sgt sebab ada teman2 yang dh wish mlm tu ..keh3..kat ofis pun keje x byk, so aku kuar rehat awal skit, terus mendail rakan2 yg jauh, first aku teringat ko la matyie,sembang lama2 sbb free..walaupun putus2 sbb hp rosak,bleh la smbang 30-40minit..pastu call adi pulak, dia x keje rupanya,satu johor cuti sbb hari keputeraan sultan johor, sama date dgn birthday aku..sembang sampai bateri habis..wakaka..

pastu, lepas bateri dicharge penuh, aku keluar g site follow surveyor, dia mmg buat survey la, aku smbung aktiviti menelefon, kali ni roomate aku di shah alam pulak, apis,lama jgk x jmpe,dia x keje lg skrg, mengisi masa lapang dia di kg jer, sambil bermain intenet,pendang dah maju ooo...malam aku call 'kawan' di shah alam pulak, bdk CM gak,keh3...

lepas dh pukul 12 mlm,aku pun dh x leh nk call free lg,xde ape nk buat dah aku pun tutup lampu dan lelapkan mata kerana esok aku kerja lagi...sekian...

2 comments:

azri othman said...

hahha.. ko macam tau aku tengah baca blog ko! eniway.. happy belated birthday bro! semoga di murahkan rezeki dan di percepatkan jodoh hang! yaayyaya..

azizul said...

sape lg nk baca selain ko...wakaka..tq2 aku dh semakin tua..x nak la jodoh cepat2, nk kumpul harta dulu...