Wednesday, March 4, 2009

Tensionnye aku

ceritanye begini..tadi pukul 12tghari aku pergi lg satu interview kt ipoh..saje2 la kononnye,kot bleh dpt keje kt ipoh..sampai je kt ofis tu terus je isi borang, ada sorg lg sampai awal skit dr aku..selesai isi borang terus dia panggil masuk interview, aku masuk sekali dgn yg sorg lg tu..mula dia tanye yg lg sorg, x tamat belajar lg rupanye,bulan 5 baru habis..pelik...

pastu turn aku pulak,ada 5 org semua dr company tu dlm bilik mase tu, 2 org je yg bertanya,sorg tu tegas tp percakapan dia biasa jer, yang lagi sorg ni mmg cam har**.kasar nk mampus, kau aku,kau aku..teringat kt Dr H ngan Dr R pun x cm dia nie...

memang aku kena teruk2 dlm tu td...yg lain diam jer, tambah segan aku kena dpn bdk yg sorg lagi tu...mcm2 dia tanya..yelah memang aku xde pengalaman dlm management...yang korg panggil interview tu kenapa...panas jer telinga, dlm hati memang dah berapi...

secara keseluruhannye memang rase menyesal pegi interview td..dah ada keje gatal nk pg interview tmpt lain pulak..kan dh kena..hahaha..padan muka ku sendiri..

say no to I.7.@ construction...

3 comments:

azri othman said...

yang pasti aku tau Dr H n Dr R tu sape! yeahh.. saba beb! lumrah interbiu.. saje ar tu diorang.. ntah2 tanak orang kot..saje mengada2..

azizul said...

ko mmg bijak...hahaha...tu lah aku sabar je, lg pun bkan nk sgt keje dgn dorg..xde hal lah..

marya said...

beselah..pengalaman berharge tu..one day ko mest terigt bend ni kn, mse tu ko dh berjaya..hmm