Tuesday, March 3, 2009

akhirnya

beginilah ceritanya selepas 3 bulan mencari kerja, baru lah dapat..sebuah syarikat kontraktor yg bernama pembinaan tajri sdn bhd beralamat di bukit minyak, seberang perai..ribuan terima kasih kepada en miqdad yg sudi bgun dr tempat tidurnya untuk membawa aku ke ofis company tu..jgn risau bro, aku akan cuba adjust utk ko..jadi sepatutnya esok 4/3/09 aku dh mula keje tp mcm x ready dgn nk pindah brg2 lg aku mintak extend sampai selasa depan 10/3/09...skrg ni dlm stage kemas2 baju dan barang yg nk dibawa kesana..x dilupa raket badminton pun dibawa,sbb mase interview smlm bos ade tanye hobi ape, aku ckap badminton,dia cm excited pulak,dia pun main badminton aku rasa..aku bwk je siap2 klau dia ajak main aku dh ready..kalau mengikut plannye hr isnin depan aku akan memulakan proses perpindahan, aku akan bwk motor dan barang2 akan dibawa naik kereta..stakat ini dulu perkhabaran dari aku..majulah sukan untuk negara...

1 comment:

azri othman said...

tahniah dari negeri cik siti wan kembang! yeahhh