Monday, March 9, 2009

Suasana Baru

Inilah post pertama aku yg dibuat diluar ipoh..aku menaip ni dari sebuah cc di penang..aku bernasib baik sebab dekat je dgn rumah sewa..bosan duduk rumah td aku dtg sini...esok baru start kerja, hari ni relax2 jelah baru sampai pg td..aku keluar rumah td pkul 7.30 pagi sampai penang pkul 10.00 pagi..cuaca pun baik,alhamdulillah aku selamat sampai...

hari sabtu lepas pagi2 lg aku dh pegi main badminton, last game dgn member2 kt sana..lgpun ada member nk trainning utk tournament malam tu...dah byk berpeluh balik rumah pkul 12...mase tu jgk aku dpt call, company yg interview aku cm har** tu call..dgn ykin di ckap 'you sudah dapat kerja, bila you bleh start?'..aku pun dgn selamba ckp sy dh x minat,saya x berani,tanggungjawab besar,hari tu sy dh kena teruk2,so terima kasih jelah..puas betul hati aku,dapat balas dendam blik,sikit pun aku x menyesal lepaskan jawatan construction manager..

hari ahad tu pulak,lepas subuh jer terus memecut ke subang nk attend kenduri kahwin anak sedara yg sulung,sampai rumah pengantin dalam pukul 9 lebih...suasana tenang aje,sebab majlis jamuan diadakan kat dewan...tp ape yg ku nk highlightkan ialah aku kena jadi pengapit pada hari itu..wakaka..satu bentuk sabotaj kepada aku...maka aku pun menjadi lah apit kanan bg pengantin lelaki semasa makan kt meja pengantin tu...lauk semua sedap2 tp aku control aje mengalahkan pengantin pulak kt situ..wakaka..satu pengalaman baru dalam hidup ku...

ok chow dulu..

No comments: