Tuesday, September 1, 2009

Kemaskini...


Minggu lepas kereta rosak lepas aku drive balik ipoh(progress meeting kt JKR ibu pejabat), 4 hari aku pergi keje naik motor jer, yang x bestnye skrg musim hujan...faham2 jelah bila naik motor dan hujan....Sabtu balik ipoh tumpang bos dan terus ambik kerete, sampai Ipoh dah dekat time nk berbuka, x sempat nk balik rumah aku decide nk berbuka kt kedai..bkk wallet duit cash tinggal 6 hengget jer, aku lupa nk claim ngan bos aku...jem...makan lah dengan perasaan sedikit cuak...mujur rcukup duit, balik tu terus menerpa RHB bank, gaji dh masuk...cantik.

Pg tadi balik dr Ipoh dgn malasnye, cuti hari merdeka ahad dgn isnin...cuti yang dipenuhi dengan aktiviti cuci baju dan tidur...masuk lah keje macam biasa td...petang pulak pg bazar ramadan dengan geng, berbuka same2 (bila masuk waktu maghrib)...malam aku kembali ke depan pc nie..menaip di blog ni...

dalam minggu ni aku nk buat sesuatu yang mungkin mengubah perjalanan hidupku...we wait n see the result...

selain tu jgk aku tgh bersemangat nk mencari peluang kerje di oversea...setelah diracun oleh pm aku sendiri, aku pun bersemangat balik nk cr...dia pn tolong submit resume aku kt member dia yg keje kt oversea...kalau dapat aku pasti pergi, kalau x dpt pun aku akan stay siapkan projek jalanraya aku nie....

doakan aku...

2 comments:

azri othman said...

bro! nak gi oversea? wah.. good luck bro! :)) buat yang terbaek! sungguh bangga aku memiliki kawan sptmu.. yeazza!

*mau pegi oversea mau cari calon bini orang arab ke omputeh? khekhekhe

azizul said...

kalau dpt,aku pglah..kalau x dpt aku g overriver jer..hahaha..tq, good luck utk ko jgk...

*mane2 pn bleh...kt malaysia cr sorg dulu..amacam bleh?