Saturday, September 12, 2009

dikala kebosanan...

mase aku menaip kt blog aku tersangat bosan dah...apekah sebabnye??? kerana disaat ini aku terpaksa melepak di site ofis, patutnye aku dh ada kt ipoh time2 mcm nie..ini disebabkan aku telah merosakkan kereta yang company bagi aku pakai tu...secara x sedar aku bawak kereta tu sampai jem panas( overheated) temperature naik tp aku x perasan, last2 bila enjin mati baru aku sedar....dipendekkan cerita aku berjaya bwk balik kete tu parking depan rumah....

pagi td toray la hidupkan enjin smbil membuka tutup radiator, bila start engine air pun membuak keluar dr radiator, bos aku ckap gasket head dh pecah....jd hr nie smpai cuti hr raya aku pakai motor jelah nmpaknye...kete tu, tghari td ditunda dgn tow truck balik ipoh...kembali lah ke bengkel tmpt tidur mu selalu,hahaha...klau x siap repair sblm hr raya jem semua planning aku....

hari raya pun dh semakin dekat, tinggal beberape hr je lg..aku x sempat nk beli ape pun lg..cuti start hr sabtu..buatnye raya hr sabtu mmg jem aku...baju melayu 2-3thn lepas keluar balik la jwbnye...ade plan nk beli baju melayu kalau sempat lah....lg satu zakat fitrah jgn lupa dibayar...

sampai sini ajer dulu...

No comments: