Monday, October 26, 2009

Berkelah




Selepas masuk 5 bulan aku kerja tempat baru, akhirnya petang sabtu (24/10) aku memandu ke negeri jiran Pulau Pinang berjumpa kawan2 mase kerje company Premidon Construction, Juru...Itu pun setelah banyak kali cancel sebab masing2 ade komitmen...Semalam (25/10) jadi jgk kami berjumpa dan plan untuk berkelah kat waterfall menjadi jgk...venue nye ialah Sungai Sedim, kat negeri jiran lagi satu iaitu Kedah...Kami yang dimaksudkan bukanlah ramai jumlah orangnya, berempat jer...

Disebabkan aku x terlibat dalam penyediaan makanan, so aku pun offer la g sana bawak kete aku (company punya) lg pun minyak free ape nk kisah...sebelum tiba kt sana sempat jgk la silap jalan sebab masing2 x tau jalan...sampai sana terus tolong bakar ikan, mandi, makan nasi, mandi balik..lebih kurang pukul 5 kami gerak pulang...

lepas hantar dorang balik..aku pun terus balik ke sarang aku sekarang, bukit merah...so next plan dorg nk dtg bukit merah pulak...x tau lagi bila, aku x kisah asal kan mase tu dorang dah dapat gaji...

settle......

No comments: