Wednesday, January 7, 2009

Mission Impossible

satu misi membawa pulang barang2 aku di shah alam telah dilaksanakan pada 3 dan 4hb yg lalu..perjalanan dr ipoh bermula pada jam o750 dan tiba di kl pada jam 1030...tmpat pertama yg dituju ialah satu tempat yg x pernah aku fikir nk pg...jalan masjid india...kakak ku nk membeli-belah kain2 dan tudung la pulak...then ke pandan indah...lepak2 kejap, dpt pinjam keta BLM terus memecut ke shah alam...smpai aje di shah alam, aku lalu kt medan selera sek7, blok 12 rumah sewa bulu ngan miqdad, restoran hakim yg ramai seperti biasa...byk sungguh kenangan kt shah alam ni...then tiba di rumah sewa ku, keadaan tenang seperti xde org didalam walaupun ramai sebenarnye...mereka tidur,setelah mengangkut brg2 ke dlm keta, aku pun pulang kembali ke pandan indah...selamat tinggal shah alam...smpai di pandan indah terus pindah brg2 td ke dlm keta yg aku bwk dr ipoh...keta kelisa,,wakaka mana muat nk sumbat semua brg2 aku(impossible)..last2 aku tinggalkan sekotak buku2 kt sana...bwk balik pun bkan nk baca...keesokkan harinye pulang ke ipoh bertolak pd jam 2000 dan tiba 2300..akibat kepenatan terus tidor smpai pagi...chow sin chi

3 comments:

azri othman said...

weh.. ini permainan sedih nie! pegi kl tak info! hahha.. aduh la.. shah alam masih ok ek? wahh aku dah rindu kat shah alam.. tapi apakan daya.. tapi papepon..tahniah sebab berjaya!!!

azizul said...

sorry mat yie aku lupa nk info ko aritu..aku info miqdad jer..shah alam tetap same..meriah dgn pelbagai aktiviti..rindu shah alam..

marya said...

hi koko!!!
waa xpasan ko dh ade blog..hehe..
ko keje mne skang ni??sehat??
ape2 pon, wish u all the best k..;)