Friday, January 23, 2009

manusia takut jarum


xde ape yg menarik berlaku..
cuma aku kena macam ruam..
merah2 dibadan..
jd aku pg klinik kesihatan..
tetiba kena check darah..
takut denggi..
cis,,dlm hati..
dah la aku takut jarum..
pg jgk la kt bilik ambik darah..
lepas sorg2 dpn aku kena cucuk..
semua aku tgk..
tiba time aku..
aku pandang kelain...
hahaha..
seramnye rase..
cis x sakit pun..
sesudah di analisa..
platlet darak agah rendah..
so kena ambik lg keesokkan hr..
dan jgk sabtu nie..
naik lah wahai platlet...
aku x nk kena cucuk lg..hahaha

6 comments:

marya said...

hahaha..takut jarum ngupenye...

azri othman said...

hokkk! cis.. ko takut jarum? amik darah? same lah ngan aku? wakakka.. masa aritu satu family aku termasuk adik beradik belah mak ayah aku gi derma darah kat ospital coz pakcik aku masuk wad.. ko teka sape je dalam grup tu tak derma? hahha kalo terer teka dow.. kehekhekhe

azizul said...

mmg aku takut pun..hahaha..last day tu sakit betul..3x kena cucuk, 2x M.A gagal dapatkan posisi yg betul..aku tau yie, mesti ko yg x derma kan...hahaha..betul x?

azri othman said...

muahahha..
kko sangat bijak! betul..
alasan pelbagai aku kasik..
adeh la.. kekadang terasa bersalah pon ada.. tapi tu ah.. aku masih tiada kekuatan untuk menderma darah.. huhuhu.. weh ko dah dapat kerja kah?

azizul said...

keh3..aku x tau pulak ko sama cm aku..aku pun smpai hrnie xkan derma darah rasenye walaupun dh 6x kena ambik darah...biarlah org kedekut pun..

marya said...

ape la korg ni??derma darah pon takut ker?tgk aku dh bnyk kali derma darah tau..:p