Tuesday, February 3, 2009

aktiviti minggu lalu




okay, ini lah hobi baru aku..klau tgk gmbar2 kt atas ni, itulah hasil kerja aku selepas aku membuat revision pasal photoshop minggu lalu..bkan senang sebenarnye nk buat gmbar2 kat atas nie, satu2 gmbar adelah 2-3 jam baru siap..masalahnye sbb aku x kreatif, itu jer..tp lepas nie kena tinggal jap hobi baru aku nie..nk study kononnye, aku dapat pgilan exam PTD,mcm matyie iaitu pada 21hb nie...sblm pergi tu kena lah baca2 skit sbb soalan nye mmg susah2...jadi klau ade mmbaca tu ade lah harapan sikit kot..okaylah untuk kali ini...daaa

2 comments:

azri othman said...

perghh!! gila ganas editing! semakin maju kebolehan ko! aku tak mampu lagi buat sebegitu! nampaknya ko kene capai cepat2 seketul DSLR... semoga maju jaya!

azizul said...

hahaha..nk mencapai seketul DSLR tu kena gne RM...itu aje yg aku x berape nk ade sekarang..tq2, selamat maju jaya utk ko gak..